tisdag 23 december 2008

Jag är sjuk, jag bloggar

Jag är förkyld. Det går inte över (det klart det gör men inte nu och i morgon är det julafton och dottern är i Warszawa och kylskåpet är tomt och julklapparna är inte färdigköpta och Bromhexin är nån slags skitmedicin som inte fungerer och jag är tydligen riktigt sjuk för jag har skapat en blogg och det har jag förut tänkt att det kommer jag ALDRIG att göra/ägna mig åt/ha tid med).

Det har gått tre minuter. Jag är fortfarande lika hostig. Men nu har jag en blogg och läget känns helt coolt och julen bekymrar mig inte och nog ska jag väl vara lite bättre till juldagen och utflykten till Vaxholm. Eller Annadagen och middagen hos mig. Kanske redan på benen imorgon för julbord hos Anders och Ulrika. Vem vet? Missa inte den spännande fortsättningen...

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej. Jag tror jag har skickat en kommentar på nåt annat ställe i bloggröran

Anders F